piątek, 11 stycznia 2013

bingo, lift i guzik

Kwadrat jest kształtem, z którego rzadko korzystam przy robieniu kartek. Jednak na blogu Scrapgangu pojawiła się do liftowania tak ładna karteczka Matilde, że postanowiłam swój lift wykonać wg oryginalnego kształtu.
Poniżej moja wersja, którą zgłaszam na wyzwanie Scrapgangu Lift kartki: styczeń.


A tak wygląda oryginał:


Praca "leci" także na blog Galeria RAE wyzwanie nr 20 - Guzik z pętelką.
Swoją kartkę zgłaszam również na blog sklepu Ewa wyzwanie # 9 Zagrajmy w bingo. Wykorzystany przeze mnie układ, to: guziki, sznurek, motyl, dziurkacz.


Na swojej pracy umieściłam prostokąt, którego brzegi obcięłam dziurkaczem narożnym. Do niego ćwiekiem przymocowałam wyciętego z papieru motyla. Dolną część kartki owinęłam sznurkiem, do którego przywiązałam guziczek.

7 komentarzy:

  1. Piękna kartka! :D
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takie karteczki to magia - pięknie wyglądają - podziwiam :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w zabawie scrapgangu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lift i śliczna tonacja kolorystyczna. Gratuluję i zapraszam Cię serdecznie do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Ciebie!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...