poniedziałek, 3 marca 2014

w bieli i koronkach

Witam wszystkich Odwiedzających :-) Dzisiejszy wpis do art journala przygotowałam w tonacjach bieli z niewielkim dodatkiem beżu. Tym razem w tworzeniu wpisu udział wzięły: gesso, koronki, domowa mgiełka, pasta strukturalna i brokat.


Poniżej na zbliżeniu widać troszkę jak mieni się srebrny brokat zarówno pod koronką jak i na paście strukturalnej.


Dzisiejszą pracę zgłaszam na wyzwania:
- Scrapki-wyzwaniowo challenge #94 - "silhouette"
- blog sklepu Przydasiowo Ą, Ę kocham koronkę.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i życzę miłego tygodnia :-)

30 komentarzy:

  1. super wykombinowałas:))
    życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać Danusiu :-) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo delikatna praca. Koronki dodają jej starego stylu:)
    Własnej roboty mgiełka....hum , znów coś nowego wymyśliłaś! Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki lekko starociowy styl mi chodziło i cieszę się, że tak ten wpis odbierasz Aniu. Dziękuję za komentarz i przesyłam buziaczki.

      Usuń
  3. Jeny jaka ona piękna - subtelna w kolorach które uwielbiam trzymam mocno kciuki aby ci się poszczęściło Joasiu buziaki ślę oraz uroczego tygodnia ci życze Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam Marii, że lubisz takie kolorki :) Miło mi, że ten wpis Ci się podoba :-) Dziękuję za odwiedziny i również przesyłam buziaki.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewelinko :-) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Kolejne oryginalne tło, bardzo mi się podoba. Koronki wygladają ślicznie. Pozdrawiam Cię Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tło to mój kolejny eksperyment. Widziałam u kogoś taką koronkową okładkę art journala lub notesu i postanowiłam zrobić małą próbę :-) Dziękuję Ewo za odwiedziny i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło mi Agato :-) Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudna praca! Dziękuję za udział w Przydasiowym wyzwaniu :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię serdecznie. Będę się powtarzać. Twoje karteczki są piękne. Skąd Ty masz tyle pomysłów, może specjalną dietę stosujesz. Co?Z wielką przyjemnością to wszystkooglądam. Całusy przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Stasieńko. Sama się czasem zastanawiam nad tymi pomysłami. Cieszę się, że oglądanie moich prac sprawia Ci przyjemność :-) Dziękuję za komentarz i również przesyłam buziaki.

      Usuń
  9. Love it!!! Thanks for playing wirh us!

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanno i znów piękna praca :) Ja już nie wiem co mam pisać wiec tylko dodam - kocham koronki i życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię koronki Justynko :)) Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz. Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  11. yorumunuz için teşekkürler.sizinde siteniz çok güzel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita praca, lekka, z powiewem świeżości i bez przepychu:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że ten najnowszy wpis przypadł Ci do gustu :-) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  13. Piękna, w moim ulubionym stylu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ja także lubię koronki :-) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  14. jak subtelnie i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...