czwartek, 19 września 2013

z różami w odcieniach różu

Witam wszystkich Odwiedzających mojego bloga. Tym razem przedstawiam kartkę w odcieniach różu. Piękna grafika z damą i różą pochodzi z bloga Janet.



Wykorzystane ozdoby na mojej pracy, to: róże nawiązujące do grafiki, perłowe pręciki, kremowa perełka oraz perły w płynie, mini kwiatuszki i koronka.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Scrapgang Lift na wrzesień - tym razem do liftowania kartka Betik


- Vintage Cafe Card Challenge Color marathon. Pink color


- blog Na Strychu Różane wyzwanie.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze.

42 komentarze:

  1. Przepiękna kartka :) jestem zachwycona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, że kartka Ci się podoba. Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewo, że moja kartka Ci się podoba. Bardzo spodobała mi się użyta grafika i chciałam ją wykorzystać do delikatnej, kobiecej pracy. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. jaka piękna, romantyczna i delikatna kartka, cudeńko po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak odbierasz tą kartkę, bo własnie taką chciałam zrobić - delikatną i romantyczną :) Dziękuję za kolejne odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dołączam się do zachwytów poprzedniczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dołączam do zachwytów. Mistrzowskie te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Magdo, bardzo mi miło, że moja kartka Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!No i w moim stylu i kolorach:) Pozdrawiam serdecznie Joasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam Aniu, że Tobie też się będzie podobać, bo obie lubimy takie "starociowe" style :-) Dziękuję i pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  8. powiedziałbym romantyczna ale i zarazem dostojna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Mirku - romantyczna. A dostojna, to chyba dzięki damie, która jest na grafice :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Witaj miła Joasiu. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa pocieszenia. Twoje prace są piękne, jest to dla mnie magia. To co robisz niestety przechodzi moje wyobrażenie. Z zapartym tchem oglądam te cuda. Rozjaśniają one ponury czas jaki nastał. Zawsze będę Twoją obserwatorką. Pozdrawiam i całuję mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie Stasiu, miło Cię znowu widzieć. Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Piszesz, że moje prace są piękne, równie piękny jest Twój ogród, który bardzo lubię odwiedzać. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam buziaki :)

      Usuń
  10. Jest bajeczna! Piękna grafika, świetne warstwy i cudownie dobrane kolory. Zachwycająca! Pozdrawiam Cię Joasiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewo, mnie ta grafika zauroczyła jak tylko ją zobaczyłam ale jakoś do tej pory nie miałam okazji żeby ją wykorzystać - czekała na "godną" oprawę. Na szczęście w Scrapgangu prezentują piękne prace do liftowania - mój poprzedni lift, to Kartka na 50 rocznicę ślubu. Chociaż tak myślę, że sama grafika na całą stronę kartki też by się pięknie prezentowała. Dziękuję za Twój kolejny komentarz i pozdrawiam równie ciepło ze słonecznej Łodzi :-)

      Usuń
  11. Cudowna!
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lift!!! Bardzo romantyczny :)
    Szara DT Scrapgang

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałyście piękną kartkę do liftowania, więc z dużą przyjemnością robiłam swoją wersję. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu, że kartka Ci się podoba. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  14. fantastyczna :D piękna, delikatna, romantyczna, vintage'owa :) czego można chcieć jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Mru, że tak odbierasz moją kartkę - bardzo lubię takie "starociowe" prace :-) Dzięki za kolejne odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Gorgeous work! Glad to see you in our VCCC!

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень красивая открыточка, женственная и элегантная, шикарная!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca kartka:) Mnóstwo szczegółów, smaczków, a do tego bardzo subtelna:) Uwielbiam takie klimaty...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię takie klimaty, dlatego z wielką przyjemnością pracowałam nad tą kartką :-) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam równie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, miło mi, że Ci się podoba :-) Pozdrawiam ze słonecznej choć zimnej Polski :)

      Usuń
  21. Piękna i romantyczna, cudowna pastelowa kolorystyka. Pozwolisz, że zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kartka Ci się podoba :) "Zostać na dłużej" - cieszę się z obecności każdego Gościa :D Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. cudo, masz głowę pełną pomysłów a Twoje karteczki są boskie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ewelino czytać takie komentarze, choć konstruktywna krytyka też jest mile widziana :D Dziękuję za Twoją kolejną wizytę i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Gratuluję wyróżnienia za tak wspaniałą kartką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Dobrosławo na moim blogu i dziękuję za gratulacje :-) Pozdrawiam oraz życzę udanego tygodnia.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i kilka słów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...